
Estil DH AMERICAN PALE ALE
Alcohol: 5,2% ABV
Una cervesa de cos mig color palla, cristal·lina i d’escuma blanca i fina. Tant en sabor com en aroma es perceben les notes de llúpol herbal i cítric acompanyat de notes com a pa i gra provinent de la malta. De baixa amargor i equilibrada. Recomanable per a aquelles persones que volen iniciar-se al camí de les cerveses llupolades.
Una American Pale Ale suau i molt aromàtica. Es tracta d’una cervesa de glop llarg, amb presència de llúpol al principi, i un final molt fi amb extra de llúpol. El Dry Hopping és una tècnica que s’utilitza per aportar més aroma i intensitat a la cervesa sense incrementar l’amargor. Es tracta d’afegir llúpol sec a la cervesa ja elaborada i fermentada donat que els llúpols perden part dels aromes durant el procés d’ebullició.
Neix de la col·laboració amb AMPANS (fundació que treballa per a la integració de persones amb discapacitat intel·lectual) amb la voluntat de fer ressò de la tasca que duu a terme aquesta entitat.
American Pale Ale és l’adaptació americana de la Pale Ale britànica amb un extra de llúpol. Suau, lleugera, amb poc cos, amb un punt sec i molt aromàtica. Pensada per calmar la set i refrescar-se.